piątek, 5 kwietnia 2013

Cześć..!

Me obecne imię to Aneta.Czemu obecne?Nie wiem czy tak na prawdę się nazywałam od początku tutejszego życia.Czemu?Żyjemy w świecie pełnym fałszu,ludzi fałszywych,co czyni i mnie również fałszywą.Mam 14 lat (17 luty) nad czym się ostatnio zastanawiałam czy na pewno...Nie wiem też czy żyję w mym prawdziwym,rodzinnym otoczeniu,gdyż nie czuję się do tłumu dobrana.
Z nauką nie idzie mi bardzo źle,ale i nie idzie mi bardzo dobrze.
Nie mam prawdziwych przyjaciół,ale i w szkole nie jestem koniecznie samotna.Mogę porozmawiać z wieloma osobami,ale czy z prawdą w głosie?Mimo 
,iż często się w szkole uśmiecham,mam poczucie humoru,ale czy me prawdziwe Ja na prawdę takie jest?Moje życie jest pełne sprzeczności.Wiem,że możliwe jest bardzo iż nikt poza mną tego nie przeczyta,ale nadzieja mi wystarczy,że ktoś mi pomoże,i samo napisanie tutaj,powoduje mniejszy ból na sercu.Mam tak wiele pytań,tak mało czasu by je zadać...
Tutaj nie czuje się kochana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz