czwartek, 17 października 2013

Włączasz komputer.Logujesz się na stronie.Wstawiasz zdjęcie.Pusto.Zdjęcie bez komentarzy.Zdjęcie bez like'ów.Wchodzisz na stronę główną.Widzisz zdjęcie osoby ze szkoły.Widzisz pod nim 45 komentarzy.Widzisz pod nim 125 like'ów.,,Dodane 3 minuty temu''.I wtedy pojawiają się myśli w głowie- ,,Czemu ich tak ludzie lubią,mimo że Ci ludzie są zarozumiali i za pewni siebie?!''.A za chwilę myślisz.,,Może to moja wina?Czy zrobiłam coś złego?''.Patrzysz.Patrzysz przez chwilę na polubienia.Potem na komentarze.,,W czym zawiniłam?''.Przesuwasz stronę w dół.Nadal o tym myślisz.Przesuwasz stronę w dół.I maż już wtedy myśl,,Już wiem!Zrobię to!Postaram się,by tak wielu ludzi mnie polubiło,i będę miała też tyle like'ów,nawet więcej!''.Milczysz.Nastaje cisza.W głowie.,,To niemożliwe...''.Dla czego tak jest?Może przeszłość Twoja była im nie miła?Ja również.Będąc małą byłam złym dzieckiem.Czerpałam szczęście z bólu innych.Ale ten ból...był przecież prawdą.Ludzie przestali mnie lubić,bo mówiłam prawdę.Więc zaczęłam kłamać.Kłamstwo powodowało uśmiech na twarzach innych.Byłam szczęśliwa.Do czasu...Nie wytrzymałam ciężaru kłamania.Miałam problemy.Zawsze w domu słyszałam ,,Naważyłaś piwa,to i teraz je wypij''.To bolało.Bolało przełamanie własnych możliwości.Więc się zmieniłam.Przynajmniej próbowałam.Dla innych.Ale co mi z tego,skoro tych ,,innych,, nie ma?Zmieniłam się.Tylko dla siebie.W przeszłości byłam zbyt złym dzieckiem,by teraz nie być dobrym.Za dużo kłamałam,by kłamać teraz.Oczywiście fałsz był tylko w tym,co miało rozśmieszyć innych.Ale co z tego?Co z tego?Skoro nie mam nikogo...Skończysz naukę w aktualnej szkole,pójdziesz do nowej.W nowej będziesz nową osobą.Masz szansę,by zmienić się dla innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz